יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

אדניות עץ לעסקים

תוכן עניינים

פותחים בית קפה בבעלותכם? מזל טוב! זה הזמן להשקיע בעיצוב בית הקפה ולעצב את חצר המקום עם אדניות עץ לעסקים. למראה ירוק וטבעי של חצר בית קפה, אדניות יעשו את העבודה בצורה מושלמת ויחסכו לכם בצורה משמעותית את עלות השיפוץ של הגינה. מלבד העיצוב היפה של האדניות, ניתן להסתיר עם אדניות עץ מרצפות ישנות או חלק לא מרוצף באיזור של חצר בית הקפה. האדניות המיוחדות והדקורטיביות יכולות לשדרג באופן משמעותי כל גינה וכל חצר של בית עסק.

בחירה של אדניות עץ לעסק מסוגים שונים

אדניות עץ לעסק קיימות בשלל גוונים וסוגים וניתן להזמין אותן בצבעים המתאימים ביותר לעסק שלכם. אילו סוגי אדניות אפשר למצוא היום?
– אדניות מאורכות ונמוכות.
– אדניות גבוהות וצרות המתאימות לפינות בתוך המסעדה או בפינות של החצר.
– אדניות גבוהות ועמוקות אשר תוחמות את הגינה או החצר של העסק.
– אדניות בגימור עדין המתאימות לדלתות כניסה או מפלסים.
מלבד הסוגים הללו, ניתן לבחור עיצובים בהתאמה אישית לבית העסק. את הסוגים השונים של אדניות ניתן לראות גם בלובי של בתי מלון, בנייני משרדים ומשרדים ציבוריים.

אדניות עץ לבית קפה על-פי התאמה אישית

כל בעל עסק ובעיקר בעלי עסקים של בתי קפה, מעוניינים לייחד את העסק שלהם משאר המתחרים. הזמנה של אדניות עץ לבית קפה בהתאמה אישית היא דרך מצויינת לעשות זאת. מלבד בחירת הגובה, הרוחב והעומק של כל אדנית, תוכלו לבחור דוגמא מסויימת לאדניות וצבע המתאים ביותר לטעם שלכם או לצבע העיצוב הקיים בעסק.

אדניות עץ למסעדות

בעלי מסעדה ומעוניינים להוסיף אדניות לעסק? אדניות עץ למסעדות תוכלו להזמין מאחד היצרנים האיכותיים ביותר – כדי ציון. כדי ציון נותנים שירות איכותי ואישי למספר גדול של בתי קפה ומסעדות ברחבי הארץ.
בקטלוג של אדניות עץ לעסקים באתר תוכלו לראות את שלל הדוגמאות שצוות כדי ציון מייצרים ללקוחות שלהם. שדרוג הגינה או החצר של בית 
העסק שלכם עושים רק עם כדי ציון! 

אדניות עץ לעסקים של כדי ציון

לקבלת הצעת מחיר של אדניות דקורטיביות לעסק שלכם והזמנה של האדניות לכתובת העסק, השאירו פרטים באתר האינטרנט ויחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת. 

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »