יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

בריקים עץ במרכז

תוכן עניינים

עיצוב הבית הינו מלאכה מרגשת ומשמעותית אשר מביאה לידי ביטוי את הטעם האישי של בני הבית ומשלבת נוחות השימוש עם אסתטיקה והנעימה לעין.

עיצוב הבית משקף סגנון וסטייל ומשלב אלמנטים דקורטיביים ושימושיים שונים בהם בריקים עץ במרכז המקנים לחלל הבית ניחוח יוקרתי המשרה אווירה מיוחדת, חמימה ונעימה. בריקים עץ במרכז הינם סוג של חיפוי קיר אשר מתאים לחללים שונים בבית ולגינה, מדובר בחומר טבעי בעל מראה קלאסי של לבנים וזאת ללא שימוש בטיח.

הבריקים הינם לבנים הנחשבות כחומר בנייה עמיד, חזק ואיכותי במיוחד, בריקים עץ במרכז מגיעים בגדלים שונים ובמגוון צבעים וכל זאת בהתאמה להעדפות הלקוח ולצרכיו האישיים.

בריקים עץ לבית

ישנם שני סוגי בריקים עיקריים: הראשון הינו בריקים אותנטיים מפורקים המגיעים מאירופה והסוג השני הינו בריקים עץ במרכז המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית ובהתאמה לדרישות הלקוח. בריקים עץ לבית משתלבים היטב בסביבה החמימה, הנעימה והפרטית שלנו. בריקים עץ לבית יכולים להיות מותקנים בשכבה אחת או בצורה של בנייה רב שכבתית. התקנת בריקים עץ במרכז חייבת להתבצע בידי אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים וזאת על מנת להבטיח תוצאה מושלמת ואיכותית והעמידה לאורך זמן. בריקים עץ לבית מקנים לחלל אופי יוקרתי ומרשים אשר מושך את העין ויוצר אופי לקירות הבית.

בריקים עץ במרכז ניתן להדביק גם על קירות גבס וזאת באמצעות שימוש בחומרי הדבקה מיוחדים. בחלק מהמקרים קיים צורך בתקנת חיזוקים במטרה למנוע קריסה של בריקים מעץ לבית, אולם באופן כללי מדובר במלאכה פשוטה המציגה תוצאות מרשימות לאורך זמן.

בריקים עץ לבית קפה

בריקים מעץ מהווים אלמנט ותוספת עיצוביים המקנים לבית העסק ערך מוסף וניחוח יוקרתי המותיר רושם רב על הלקוחות. בריקים עץ לבית קפה יהפכו את החלל למסוגנן ולמושקע וכזה בעל סטייל ומראה ייחודי. בריקים עץ לבית קפה מהווים פתרון דקורטיבי ופונקציונלי, כאשר החיפוי משתלב באופן מושלם עם האלמנטים הנוספים במרחב. בריקים עץ לעסקים שומרים על מראה אסתטי לאורך זמן ומתאימים הן לקירות פנימיים והן לחיצוניים באופן המשתלב עם אופי העסק, מבנהו ועם הקו הסגנוני אותו מנחה בעל הבית.

בריקים עץ לעסקים

בריקים עץ לעסקים מגיעים בטקסטורות שונות ובמגוון צבעים ומומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע מומחים ומנוסים על מנת להתאים בריקים עץ במרכז באופן אישי לכל צורך והעדפה. כדי ציון הינה חברה מובילה וותיקה בתחום העיצוב לבית ולעסק. אנו מתמחים בייצור והתקנה של בריקים עץ במרכז הכוללים: בריקים עץ לבית, בריקים עץ לבית קפה, בריקים עץ לעסקים ועוד. אנו מקפידים על מצוינות השירות, אמינות ומקצועיות ומלווים את הלקוח לאורך כל שלבי התהליך עד להשלמת המלאכה לשביעות רצונו.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »